اس ام اس های دریافتی از کاربران توسط شماره اختصاصی وبلاگ

اتل متل رفاقت،دل به تو كرده عادت،برات دعا مي كنم،اينه رسم‎صداقت 09119782400 آرمين‎

عشق الوچه نیست که بهش نمک بزنی دختر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی،غذا نیست که بهش ناخونک بزنی،عشق مقدسه،بایدجلوش زانو بزنی.آرمين

درمرام مانباشدجز
وفاداري به دوست،
جان دهيم به هر رفيقي كه وفاداري دراوست.آرمين

تركه خرش ميمیره مردم میگن بریم براي مسخره بهش تسلیت بگیم وقتی ميرن اونجا،تركه ميگه اصلا فكر نمي كردم خر من اين همه فاميل داشته باشه!!

دوستی اگربین ماست ازتپش قلب ماست قلب توگرآهن است قلب من آهنرباست.

مانده ام باغم هجران نگارم چه کنم؟عمربگذشت و ندیدم رخ یارم چه کنم؟چشم آلوده کجا دیدن دلدار کجا،چشم دیدار رخ دوست ندارم چه کنم؟.آرمين

اين sms راواسه سه نفربفرست.
١-بهترين دوستت.
٢-نفست.
٣-عزيزترين كس زندگيت.
حالافكركن توكدومش بودي كه من واست فرستادم!

ﺑﻪ غضنفر ﻣﻴﮕﻦ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﭼﻪ ﺗﻴﻤﻲ ﻫﺴﺘﻲ؟ﻣﻴﮕﻪ:ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺟﺪﺵ ﺑﺮﻡ:
" ﺁ ﺳﻴﺪ ﻣﻴﻼﻥ"!!09179098535رضا_ظفر

مهرت اي دوست زمانی زدلم پاك شودكه همه پیكرمن زیرزمین خاك شود.آرمين


دریافت شده توسط شماره اختصاصی
30006863005566
برای اطلاعات بیشتر درباره ارسال جوک
اینجا را بخوانید


0 نظرات:

ارسال یک نظر