اینقدر همه چیزو از احمدی نژاد کپی نکن!

سلام جناب آقای یوزارسیف ! اینکه می خواهید سفر های استانی را به سرتاسر مصر آغاز کنید جای تبریک دارد. آقای احمدی نژاد هم در ایران این کار را انجام داد و الحق طرح خوبی است! فقط لطفا مواظب باشید عوام فریبی نشود. یعنی اینکه در سفر ها قول های شدنی بدهید. البته حتما اینگونه خواهد بود ان شاءالله!

این جای خود اما دیشب ناگهان حرف خطرناکی زدید! در بازدید از فقرا فرمودید " چنان جای فرادستان و فرودستان را عوض کنم که ..."

تو را به خدا قبل از این که این کار را انجام دهید کمی تامل کنید! فرادستان و فرودستان در هر جامعه ای طی یک فرایند به وجود می آیند و عوض کردن جای آن ها با هم در بسیاری از موارد خیلی هم به صلاح ملک و مملکت نیست! چون فرودستان فرادست شوند و فرادستان فرو دست ! باز هم یکی دیگر باید بیاید جای اینها را با هم عوض کند و یک دایره ی بی ثمر پر از ظلم و جور حاکمان ایجاد می شود.

الان آقای احمدی نژاد خودمان هم می خواستند این کار را انجام دهند و تا حدودی هم دادند. اما نتیجه اش خیلی خوب نشد و وضعیت اقتصادی و طبقاتی مردم بدجوری دچار تلاطم و بحران شد. ایشان آنقدر قول دادند که مفسدان را در حوزه های مختلف طی ۱۵ یا ۲۰ روز به مردم معرفی کنند و نکردند که شبهاتی ایجاد شد بی سر و ته!
از وبلاگ نوشته های بهزاد افشاری

خواهش من از شما این است که طرح جا به جایی فرادستان و فرو دستان را با یک طرح بهتر جایگزین کنید. مثلا طرح بالا بردن توان فرودستان و قدرت اقتصادی آنها یا هر طرح دیگری که خودتان صلاح می دانید!

پس از تحریر : بنده ی خدا خاتمی که در زمان اوج محبوبیتش سریال کیف انگلیسی پخش شد!

0 نظرات:

ارسال یک نظر