ما برتریم

آنچه که مسلم است، این است که ،ما به چندین دلیل مستدل از تمام مردم دنیا برتریم!

اول اینکه ما دین و ایمان داریم!

شما اصلا در مابقی دنیا ،کسی را می شناسید که دین و ایمان داشته باشد؟حالا دین وایمان سرشان را بخورد! شصت درصدشان اصلا نمی دانند پدر و مادرشان کیست!! و چهل درصدشان هم نمیدانند بچه ای که زاییده اند، کجاست!؟ بلبشویی ست آقا در کافرستان ! هر را از بر تشخیص نمیدهند،بعد رفته اند کره ماه را هم فتح کرده اند! حالا هم هی تهدید میکنند که می خواهیم اینترنتتان را قطع کنیم! قطع کنید آقاجان! بدرک اسفل السافلین که قطع می کنید! مگر زمانهای قدیم که اینترنت نبود ، اتفاق خاصی افتاد؟ فوقش اختلالاتی در فرودگاه و بانک ومخابرات و پالایشگاه و اینها پیش بیاید، که بگذار بیاید!!!

دوم اینکه خوشگلیم!

این دیگر اوضح واضحات است که ما شرقی ها زیبایی خاصی داریم که چشم غربی ها را بابا قوری کرده است! اصلا یکی از علت هایی که این جماعت کافر را با ما دشمن کرده ،همین خوشگلی ماست!

تازه! هر دماغی هم که در این مملکت عمل می شود، مثل بمب اتم منفجرشان می کند!

خدا را شکر دیدن این بد ترکیب ها کفاره ندارد، والا باید تمام منابع نفتمان را دو دستی تقدیم می کردیم!

سوم اینکه خوب تار میزنیم!

اگر چه بزرگان ، در این فقره به اجماع نرسیده اند و خود آلت هم هیچوقت دیده نشده ، اما همین که خوب تار میزنیم خودش یکی از علل برتری ماست!

البته اینهایی را که فرمودیم، همه می دانند و ما لزومی نمی بینیم که چیزی را برای کسی توضیح دهیم! اصلا چیزی را که اظهر من الشمس است ،توضیح نمی دهند که!!

از وبلاگ بی مخاطب

2 نظرات:

ایمان فخار در

آقا یکی از بزرگترین دلایل برتری ما توالت یا روم به دیوار موال می باشد
من خودم برای یک امر خدا دوستانه چند وقت پیش به اروپا رفتم آنجا آقا رفتیم موال عمومی ، جای شما خالی حالا دلتان نخواهد دیدیم به اینها همه سرپا ایستاده انذ و باسن های بسیار سفید و بی موی خود را نمایان ساخته اند ما هم مثل آن مشغول ادرار شدیم ولی هرچه کردیم نشد و در انتها استمنا نمودیم می بینید اسباب کفر را حالا در ایران می روی داخل یک اتاق در بسته راحت می شینی دو دست زیر چانه و با خود به راحتی خلوت می کنی که این باعث فکر کردن شده در نتیجه ما هی پیشرفت می کنیم آنها هی استمنا می کنند.
تازه آقا این اروپا بود می گن خارج بدتره

نازنین در

مجبوریم با این حرفا خوشحالیمونو نشون بدیم دیگه!

ارسال یک نظر