من‌ كي‌ام؟ اينجا كجاست؟! معرفی یک طنز نویس

محمود فرجامي‌ام و آنطور كه در شناسنامه‌ام نوشته شده: سيد محمود فرجامي متولد چهارم خرداد 1356 در مشهد هستم. اصالتا اهل شهر كوچكي در 4 فرسخي نيشابور به نام قدمگاه هستيم و هنوز ارتباط‌مان با زادگاه اجدادي را حفظ كرده‌ايم.

مدارك ديپلم رياضي، كارشناسي مهندسي نرم‌افزار و كارشناسي ارشد فلسفه و حكمت اسلامي دارم كه همه‌گي در جايگاه رفيع سر كوزه مشغول فيض‌رساني هستند.

بعد از شناخت وجوه افتراق دست‌هاي چپ و راست، در اواخر دوران نوجواني ازدواج كردم. الان يك پسر به نام سهراب دارم كه نشانه عقده‌هاي آرمان‌گرايانه و رستم‌خواهانه من است.

از سال 80 همكاري با مطبوعات را آغاز كردم و جسته گريخته تا به‌حال در آذر، آينده‌سازان، همشهري، شرق و چند جاي ديگر(!) نوشته و مي نويسم. از ميان هنرها، تئاتر و موسيقي را بيشتر دوست دارم و چند سالي هم خاك صحنه و ساز را خورده‌ام اما انگار آنها مرا دوست نداشتند و قاعدتا چيزي نشدم.

سايت دبش را كه مجموعه‌اي از وبلاگ‌ها به قلم اهل فرهنگ بود را راه انداختم و بعد از دو سال، مثل بيشتر كساني كه خواسته‌اند با نخبه‌گان و اهل فرهنگ اين مملكت كار جمعي كنند، "غلط كردم"گويان، اين پروژه را تعطيل و اين سايت را روي وبلاگم به نام باران در دهان نيمه‌باز قرار دادم.

فعلا فقط طنز مي‌نويسم و قصدم اين است كه كار ديگري در مطبوعات نكنم.



0 نظرات:

ارسال یک نظر